Kennel Ketunpolun

maanantai 30. maaliskuuta 2009

Töissä taas :(

Loma on sitten lusittu! Kyllä ahisti aamulla kun kello soi, ja vielä tuntia aikasemmin kun normaalisti. Nää kellojen kääntämiset on kyllä syvältä... Viirakin meinas vaan jatkaa unia, mun piti sitä ihan käskee että alas nyt vaan nousta ja mene pihalle...
Kerrataas vähän vielä viime viikkoa.
Kelihän oli mitä parhain, me ulkoiltiin aikuisten kans aika paljon jäällä, Jaska oli joskus mukana ja joskus ei. Noitten muitten kans on niin helppoa kun ei tarvi koko ajan 'vahtia' ympäristöä, ainoot mitä niitä kiinnostaa on kalat! Niitäkään ei syödä(ainakaan vielä) vaan niitä vaan heitellään ja potkitaan :) Pepin kans käytiin perjantaina hiihtämässä! Mulla oli sille varuilta valjaat ja köysi mukana. Otin sen aina kiinni kun tuli muita hiihtäjiä. Neiti käyttäyty kyllä niin hienosti että sain olla siitä ihan ylpee! Se jopa osas vetää mua kun mutsi hiihti ekana :) oli pikkasen helppo reissu mulle! Perjantai aamuna käytiin ekaks Kirken kans tikkienpoistossa...Siinähän kävi niin kun mä epäilin, sillä ei ollut yhtään tikkiä jäljellä! Pennut oli jossain vaiheessa saanu jonkun langan poikki ja siitä ne oli sit vähitellen purkautuneet. Mä välillä ihmettelin roikkuvia lankoja, mut leikkasin ne vaan pois enkä huolestunu sen kummemmin.
Lauantaina kävi Kirken porukat katsomassa äitiä ja lapsia. Kirke oli oikeen esimerkillinen äippä, hoiti muksujaan ja anto Neean ja Iidan istua laatikossa pennut sylissä :) Otettiin paljon uusia kuvia jotka on tietysti edelleen mun kamerassa. Mutsi lähti sunnuntaina Latviaan ja vei oman kameransa mennessään joten mäkään en nyt saa kuvia ulos... Viira oli paljon kiukkusempi, se ei olis millään halunnut näyttää omia lapsiaan. Ihan kun se olis sanonut että veitte multa jo yhden, näistä en kyllä luovu :) Odotetaan pari viikkoa niin kyllä akan mieli muuttuu...
Nella oli myös mukana ja se olikin ihan iisisti mun rekkujen kanssa pihalla, ei tappeluita. Jossain vaiheessa se ilmeisesti kyllästy ja loikkas vaan aidan yli! Naapurin setä soitti ja sanoi että yks jolla on punanen huivi kaulassa juoksee meidän taloa ympäri aidan väärällä puolella... Onneks akka ei lähtenyt kauemmaksi!
Kirke varmaan vähän masentu porukoittensa vierailusta, se ei halunnut syödä lauantaina eikä oikeen sunnuntainakaan mitään. Onneks se veti nyt aamulla melkein kupillisen ruokaa ja ruokatunnilla se sai ison kasan luita jotka oli kaikki syöty kun tulin töistä. Sais vaan jatkaa syömistä, sen pennut on kaikki pienempiä kun Viiran pallerot!

Ei kommentteja: