Kennel Ketunpolun

tiistai 20. tammikuuta 2009

Voi tätä menoo...

Kyllä nää hormonihirviöt on kamalia!! Pepillä näyttäis olevan vuorostaan parhaat päivät ja Bono pääsi tietenkin haistamaan sitä ja sekos täysin. Yritin äsken vähän rauhotella sitä että olis ottanut pienet päikkärit, mutta herra halus vaan astua mun jalkaa ja sit ihan väkisin könys mun päälle kun olin puhelimessa. Sillä on muuten uskomattomat voimat kun se jotain haluaa ihan tosissaan! Nyt se on pihalla ja tytöt astuu täällä toisiaan...

Sunnuntaina käytiin vielä Kirken ja muiden tyttöjen kanssa jäällä. Kirke jo ties kuinka siellä käyttäydytään, täysiä vaan eteenpäin :) Ulkoilun jälkeen lähdin viemään sitä Bonon kanssa kotiin. Siinä menikin melki koko sunnuntai.
Maanantaina käytiin Bonon kanssa katsastamassa auto. Bono oli ihan ihmeissään että kuinka siellä hallissa oli mies jolla oli pelkkä pää..?! Sit se sai melki hepulin kun tajus että se setähän seiso montussa ja oli sillä hyvän hajuset rukkasetkin :) melkein ite kupsahti monttuun kun olis pitänyt päästä tutkimaan lähemmin.
Tänään ollaan käyty järven jäällä luistelemassa...joo luistelin ehkä 100m ja sit takas. Edellisestä luistelusta on varmaan 20v aikaa joten ei musta taida enää tulla uutta Kiira Korpea :( Jalkoihin sattu heti, ja olin pyrstölläni jo ennen kun pääsin lähteen kiveltä jossa vaihdoin kengät. Onneks ei ollut ketään näkemässä! Viimenen niitti oli se kun Sisu hyppäs mua vasten ja taas olin nurin. Siihen loppu mun huumori ja urheilumieli!! Kävellen päästiin paljon pisemmälle ja vähemmällä vaivalla.
Jaskiskin pitäis saada pian kotiin, en vaan tiedä voiko sitä ottaa tänne porttolaan... Onni omistaa tyttöjä!!

Ei kommentteja: