Kennel Ketunpolun

maanantai 22. joulukuuta 2008

Kotona taas!

Oli tosi kiva Liettuan reissu! Eikä pelkästään siks että koirat pärjäs hyvin... Matkat meni hyvin vaikka mennessä laivalla vähän keikuttikin, mutta onneks matka kesti vaan pari tuntia ja sekin melkein vietettiin aamiaisella :) Autossa istuminen vähän puudutti, mut Vilnassa oltiin kuitenkin 9 maissa joten ei kauheen paha. Hotelli oli jo tuttu edellisiltä reissuilta ja sen sijainti on tosi hyvä. Iso kauppakeskus on parkkipaikan toisella puolella ja takapiha sen verran iso että noi ipanat sai vähän juosta irrallaan. Meidän kämppiksiksi tuli Ulla ja 3 pikkuista pommia. Ne on aivan ihania!!! Myös Bonon mielestä :)
Lauantaina meillä oli kehä vasta 1 jälkeen ja kaikki muut porukasta sitä ennen. Ihan hirveesti ei jännittänyt ja kaikki menikin nappiin. Maarit ja Peter tuli huuteleen koiria ja Maarit sai sitten juosta ROP kehässä Minin kanssa. Ryhmässä sekä Bono että Maaritin Colin(Puli) pääs 9 koiran kanssa jatkoon, mutta eivät sit enää pidemmälle :( Äkkiä kamat kasaan ja shoppaileen! Koirat odotti sen aikaa autossa kun me hieman osteltiin ja käytiin pizzalla. Oli ihan mahdottoman hyvää ruokaa, toki nälkäkin oli aivan kamala. Koko päivänä en muistanut syödä kun oli muka niin paljon tekemistä. Sit koirat juoksemaan ja huoneessa niille ruokaa joka ei tietysti kelvannut Minille. Naudanmaha meni mutta muut jäi, Mini olis vaan halunnut hyppiä Bonon selkään... Oltiin sovittu porukan kanssa että meidän huoneessa otetaan skumpat, kun Bonoa ei voi jättää yksin ilman häkkiä. Se edelleen avaa kaikki ovet! No Maarit ja Peter tuli hetken päästä ja me alotettiin jälkkärillä. Oltiin ostettu mahtavat suklaakuorrutteiset tuulihatut kaupasta ja ne piti tietty kiskasta enne kuohuvaa. No siinä kävi sit niin että Bono ja Mini murusteli puolet mun pullasta ja suklaata oli sit joka puolella, ei ollu ihan niin hyvää miltä näytti. Kuoharit sitä vastoin oli oikeen hyviä, kipattiin 3 pulloa ja sit alko uni tuleen niin että päätettiin jättää mun pullo seuraavalle päivälle. Ihan fiksu päätös, uni tuli heti kun Ulla sulki suunsa ;)
Sunnuntai meni samoin kun lauantai, nyt vaan mun koirat oli jo tokana meidän sakista kehässä. Päivän aikana kerkesin vähän shoppaileen. Löysin niitä hirveelle haisevia kuivattuja sisäelimiä mihin meidän koirat on aivan villinä! Niitä piti sit ostaa melkein koko rahalla ja sain tietysti kuulla pahasta hajusta autossa :)) Ryhmien jälkeen lähdettiin vauhdilla ajelemaan kohti Tallinnaa ja niin vauhdilla mentiin että Latviassa saatiin sakot! Istuminen otti taas tosi koville, mutta viimein oltiin Tallinnassa ja pienen 'nukkumisen' jälkeen käytettiin koirat kauheessa räntäsateessa ulkona ja ajettiin laivaan. Laivassa taas heti aamiaiselle ja sit vielä viimeset ostokset ja pötköttään lattialle. Mikä ihana tunne kun sai oikasta ittensä! Helsingin satamasta otettin vielä yksi Pumi kyytiin ja sit taas torkkuen jatkettiin matkaa. Mä jatkoin omalla autolla Tampereelta ja olin kotona joskus 2 maissa. Siis tänään päivällä. Nyt tuntuu että vois mennä nukkumaan kun päässä vähän pyörii.
Kuvia laitan omaan albumiin kunhan kerkeen. Niin ja saan Maaritilta, Peter otti hienot kuvat Bonosta ja Ministä.