Kennel Ketunpolun

keskiviikko 22. heinäkuuta 2009

saikulla


Tässä Päivin ja Pian ottamia kuvia kangasalta 17.7. Jaska, pennut ja Nemo ja kauhukolmikko äänessä.


Mun ranne turpos sunnuntaina tosi kummallisesti ja on tietenkin todella kipee... Olenkin ollut maanantaista asti saikulla ja on vähän tylsää :( Oikeen mitään ei voi tehdä kun kättä ei voi edes roikottaa alaspäin saatikka nostaa/kantaa sillä mitään. Ollaankin lähinnä katseltu DVDtä ja otettu aurinkoo pihalla. Onhan sekin tietysti ihan kivaa vaihteeks :) Muksut ja Jaska ja Viira kävi eilen uimassa... oli ihan kamala meno! Jokainen kaatu vähintään kerran(Urho kolmasti) ihan huppeluksiin kun Jaska riehu rantavedessä. Jaakko kun on niin iso että penemmät kyllä lakoo kun se juoksee ;/ Kiri vielä kaiken päätteeksi luiskahti kalliolta veteen kun oltiin jo kuivattelemassa! Oli sen verran jyrkkä paikka että se piti kiskoa niskasta ylös. Pikkasen akkaa nolotti!



Mun kuvien lataaminen Picasaan on vähän vaiheessa. Olen tietenkin unohtanut mun kirjautumisen sinne. Siinä oli alkuunsakin vähän kiemuroita kun olen kirjautunut kahdella eri tavalla ja nyt en sit muista kun sen 'väärän'. Eli tarvii varmaan laittaa uudet kuvat toiseen Picasa kohtaan ja Merjan sit linkittää se mun sivuille. Tosi kiva kun en nyt pääse muokkaamaan noita vanhoja albumeita...

2 kommenttia:

Satu kirjoitti...

on kyllä nuo kakarat toinen toitsaan upeampia tervun alkuja !! :) aivan upeita! Olis mulla pitäny tuo vapaa narttupentu sulta ostaa ;)
Vaikka tähän hässäkkään ei kyllä toista pentua laiteta vielä vuosiin =D

- Satu & Nana

Outi kirjoitti...

Nuo pentujen korvat. Siis ne ei lopeta hymyilyttämästä vaikka missä näkee kuvia. :)